Csomagolás-fejlesztésekben elsősorban az arculat kifejezését tekinti legfontosabbnak a Mocca Negra, de törekszenek a partnereik igényeinek figyelembe vételére is. A polcokon is felhasználják a gyűjtőcsomagolás adta felületeket kommunikációs célokra.

– Az általános termékcsomagolás-innováció iránya a termék jobb védelme, a környezetvédelem és a vásárlói komfort fejlesztése, mindez költséghatékony keretek között. Az ünnepi és díszcsomagolások, a keresztpromóciók és a hozzáadott értékek összecsomagolása in-store hirdetési elemként is kitűnőek. Ezeket a megoldásokat már idén elkezdjük használni egy Bravos Espresso díszdoboz formájában – mondja Csóka Gyula, a Mocca Negra Zrt. vezérigazgatója.
Költséghatékony megoldás a termék csomagolásán használt kommunikáció, például vásárlói promóciók esetében is. Ezért több esetben radikálisan hozzányúlnak a csomagoláshoz, de összességében így még mindig olcsóbb, mint egy széleskörű, időhatárolt in-store promóció.

Már több elismerésben részesültek az évek folyamán, idén pedig a HUNGAROPACK csomagolási versenyen a Trade magazin különdíját nyerték el a Mantaro Café csomagolásáért és arculatáért.

– Ma Magyarországon a vendéglátói kávézás az olasz életérzés köré épül. Mi a Mantaro Caféval különc módon a dél-amerikai tematikát erősítjük. Az alapcsomagolás alkalmas a további költséghatékony fejlesztésre, és segítségével jól kialakítható egy határozott arculat, amit tovább viszünk a termékcsalád jövőbeni cikkeinél is – avat be a következő lépésekbe Csóka Gyula.

Forrás: www.trademagazin.hu