A SPAR “Nyerjen és szurkoljon a SPAR-ral!” nyereményjáték fődíját, az Új Volkswagen Caddy kombi családi autót november 10-én vette át Lukács József a diósdi INTERSPAR előtt.

„Nemcsak a magyar válogatott kiváló szereplése miatt lesz örökre emlékezetes az idei Labdarúgó Európa Bajnokság Lukács József számára, hanem főleg azért, mert a 40 esztendős debreceni férfi nyerte a “Nyerjen és szurkoljon a SPAR-ral!“ nyereményjáték fődíját, egy vadonatúj Volkswagen Caddy Kombi RT 1.2 TSI BMT autót” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője.

A SPAR nyereményjátéka a Labdarúgó Európa Bajnokság idején zajlott. A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban részt vevő termékpalettából kellett három (akár egyforma, akár különböző) darabot vásárolniuk és minden harmadik termék után egy sorsjegyet kaptak a pénztárnál. A sorsjeggyel a szerencsés vásárlók azonnali nyereményekhez is juthattak, továbbá a sorsjegyen található egyedi azonosító kód regisztrációjával részt vettek a heti és heti-exkluzív nyeremények, illetve a fődíj sorsolásán.

Az országos, nyári promóció során több, mint 1500 ajándék várta a szerencsés nyerteseket.

A nyereményjátékban az Alföldi Tej, Dr. Oetker, Fővárosi Ásványvíz, Eisberg, Nestlé, Kőröstej, Szilasfood, Tchibo Budapest, Zott Hungaria és Beiersdorf termékei vettek részt.

A Reinas Consulting ügynökség végezte ez alkalommal is a marketing a kommunikációs feladatokat.

Képek alá:
A fődíj Új Volkswagen Caddy átadásán Bekő Szandra a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs managere, Bujáki Zsolt a Porsche Hungaria Kft. marketing managere és a nyertes, Lukács József.

Forrás: www.trademagazin.hu