A környezeti fenntarthatóságba való befektetés, a társadalmi ügyekben való részvétel, a rászorulók és a hazai vállalkozások támogatása és a vásárlók igényeit szem előtt tartó, színvonalas kereskedelmi tevékenység egyre hangsúlyosabb szerepet kapnak a SPAR Magyarország életében. A kiskereskedelmi vállalat ezen munkáját ismerték el több díjjal is 2020-ban.

 

A korábbi évekhez hasonlóan számos rangos díjat nyert a SPAR Magyarország idén ősszel is. A pályázati eredmények a vállalat befektetéseinek és munkájának az egyértelmű visszaigazolását jelentik. A pályamunkák kiíróinak, illetve a bírálóbizottságok döntései is azt mutatják, hogy a természeti környezet megóvása, a szociális gondoskodás, a hazai piac felkarolása, illetve a kiskereskedelem nívójának javítása meghatározó szerepet kell, hogy játszanak a gazdaság felelős szereplőinek az éltében.

„Felelős kereskedelmi nagyvállalatként a SPAR Magyarország már régóta aktív tevékenységet folytat a fenntarthatósággal kapcsolatos ügyek terén. A vásárlóinkat és a partnereinket is bevonjuk számos környezettudatos üzleti kezdeményezésünkbe, társadalmi felelősségvállalási akcióinkkal pedig hozzájárulunk a közösségek problémáinak megoldásához. A szakmai elismerések megmutatják számunkra, hogy jó úton járunk a vásárlók minőségi kiszolgálásában és a hazai piaci szereplők támogatása és felkarolása terén is” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc az Effekteam Egyesület Effekt 2030 – A közösségi befektetések díjának Zöld egyensúly és a Jövő gazdasága kategóriáiban a „Vásárlóival együtt tesz a környezet védelméért a SPAR” , illetve a „Hungaricool by SPAR – Magyar termelők piacra jutását segíti a SPAR” programokkal 2020-ban II. helyezést ért el. A „Magyar Máltai Szeretetszolgálat készítménye és termékei a SPAR Magyarország áruházaiban kezdeményezése” című pályamunkát pedig III. helyezéssel ismerték el az Esélyteremtő üzlet kategóriában a kiírók.

A Trade Magazin először hirdette meg idén a Fenntarthatóság Szimbóluma pályázatot, melynek a nyerteseti közé került a kiskereskedelmi vállalat is a „A fenntartható jövő mellett kötelezte el magát a SPAR” című munkájával.

A kiemelkedő promóciós együttműködésért a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin által, illetve az agrárminiszter fővédnökségével alapított Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj szakmai különdíjat kapta meg a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.

A vállalat legújabb INTERSPAR áruháza, mely tavaly nyílt meg Tata városában, megnyerte hipermarket kategóriában a StarStore versenyt, melyet szintén a Trade Magazin szervezett. Az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő dizájnt, a célcsoport igényeivel harmonizáló külső és belső megjelenést, az árubemutatást, a személyzet és a kiszolgálás színvonalát is értékelte többek között a szakmai zsűri.

Forrás: www.trademagazin.hu